PUBLIKACJA PDF
Naucz się mówić o działalności Twojego stowarzyszenia, fundacji
Kliknięcie przeniesie Cię na stronę sklep.ngo.pl
Poznaj 4 zasady budowania celów promocji
Stwórz wiarygodną wizytówkę organizacji
Dowiedz się, jak zbudować trwałe relacje z mediami
Poznaj sposoby na bezkosztową promocję
3896
czytelniczek i czytelników
165
stron wiedzy
Wizytówka organizacji
Cele promocji
Budowanie skutecznego przekazu
Odbiorcy promocji
Narzędzia promocji
Relacje z mediami
Promocja projektu
Pieniądze na promocję
Zarządzanie promocją
Słownik pojęć
Działasz w organizacji pozarządowej
Zajmujesz się promocją działań organizacji
Chcesz poznać narzędzia i sposoby promocji uwzględniające specyfikę stowarzyszeń i fundacji
Chcesz budować trwałe relacje z otoczeniem społecznym
Masz ambicję nauczyć się zarządzania promocją
Specjalistka ds. zarządzania i marketingu (absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego). Od ponad 15 lat zajmuje się planowaniem, zarządzaniem oraz marketingiem (głównie w organizacjach pozarządowych). Członkini zarządu Stowarzyszenia Klon/Jawor, w którym odpowiada m.in. za planowanie projektów, organizowanie pracy oraz promocję. Certyfikowana trenerka Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych. Od 2004 roku prowadzi szkolenia z planowania działań, tworzenia projektów, promocji i współpracy z mediami.
Absolwentka UJ i London School of Economics. Pracowała w portalu ngo.pl jako redaktorka i dziennikarka oraz prowadziła szkolenia z zakresu promocji działań społecznych, wystąpień publicznych oraz współpracy z mediami.
Inne