PUBLIKACJA PDF
Naucz się mówić o działalności Twojego stowarzyszenia, fundacji
Kliknięcie przeniesie Cię na stronę sklep.ngo.pl
Poznaj 4 zasady budowania celów promocji
Stwórz wiarygodną wizytówkę organizacji
Dowiedz się, jak zbudować trwałe relacje z mediami
Poznaj sposoby na bezkosztową promocję
3896
czytelniczek i czytelników
165
stron wiedzy
Specjalistka ds. zarządzania i marketingu (absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego). Od ponad 15 lat zajmuje się planowaniem, zarządzaniem oraz marketingiem (głównie w organizacjach pozarządowych). Członkini zarządu Stowarzyszenia Klon/Jawor, w którym odpowiada m.in. za planowanie projektów, organizowanie pracy oraz promocję. Certyfikowana trenerka Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych. Od 2004 roku prowadzi szkolenia z planowania działań, tworzenia projektów, promocji i współpracy z mediami.
Inne